HAIR STORY

Moje vlasy si prešli rôznymi transformáciami. Či už to boli dobré alebo zlé rozhodnutia radšej ani nerozoberám. Niekedy sa čudujem mojim myšlienkovým pochodom a hlavne tomu, že keď mi niečo napadne, chcem to hneď (do sekundy) zrealizovať. A to sa netýka len vlasov, ale snáď všetkého.


Ak ste čitateľmi tohto blogu už dlhšiu dobu, určite viete, že moje vlásky mi kedysi -dávno siahali po pás. Boli mojou pýchou. A presne to ma naučil môj ocko. Odmalička na mne moje husté dlhé vlasy miloval. Už v materskej škole som bola veľkou parádnicou a to vďaka tatinovým účesom. V česaní sa priam vyžíval a ja som nechcela účesy od nikoho iného. A vtedy nastalo zlomové obdobie kedy som sa chcela dať ostrihať prvýkrát...

A nebol to len hocijaký strih. Ocko sa s mikádom vyrovnával veľmi dlho (o mojom prvom farbení vlasov radšej ani nehovorím). No ja som bola spokojná. Konečne som urobila svoje prvé dospelácke rozhodnutie...
Len nedávno, v roku 2017, som sa rozhodla podstúpiť takúto zmenu ešte raz. Hľadala som tie najlepšie kaderníčky a chodila sa informovať z jedného kaderníctva do druhého. Mamka mi poradila jednu nemenovanú kaderníčku v nemenovanom meste. A to bola jedna z najväčších chýb v mojom živote. Odchádzala som s veľmi sklamaným pocitom s účesom z 90. rokov. Nie že by som 90. roky nemala rada, ale na hlave som ich jednoznačne nechcela. Mamka bola po mojom príchode zhrozená a veľmi sa mi ospravedlňovala, čo mi prišlo z časti aj veľmi vtipné. Nič som jej totiž nevyčítala a upokojovala ju, že vlásky dorastú.

Našťastie som si asi po 3 týždňoch našla voľný termín v jednom úžasnom kaderníctve SAVOY. Vlásky mi upravili dostrihali a aj po ich čudovaní, prečo som si našla neskúsenú "kaderníčku" sa všetko dalo do poriadku. (ďakujem za to!)
A teraz to prišlo znova. Vlásky mi podrástli a ja som po roku chcela znova zmenu! A tou zmenou bola ofina. Pravdupovediac som sa veľmi bála, pretože mám guľatú hlavu a strach z toho, že budem vyzerať ako 10 ročné dieťa vo mne prebýval ešte v kaderníckom kresle. 

Tentokrát som si dávala veľmi veľký pozor na výber kaderníctva. Hľadala som niečo viac a bolo mi jedno koľko budem platiť. Hlavne aby som neurobila rovnakú chybu ako predtým.
A moja voľba padla na kaderníctvo VLASMEJKER. Úprimne som o tomto kaderníctve vôbec nevedela. Upútala ma hlavne sponzorovaná reklama na Instagrame. Bolo to samotné znamenie z neba, pretože dievčatá tam sú veľmi šikovné. Panuje tam príjemná atmosféra a cítite a tam naozaj ako niekto. Som nesmierne spokojná a viem, že to nebola moja posledná návšteva.

Tak čo na to vravíte Vy? Tiež robíte drastické rozhodnutia?

Zverejnenie komentára

Instagram

Brinora. Theme by STS.